Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2011 14:05 - БРУТАЛНИ ЛЪЖИ!!! МАМЯТ ХОРАТА! ВНИМАВАЙТЕ КАКВО ПЛАЩАТЕ!
Автор: hamstera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5590 Коментари: 18 Гласове:
23

Последна промяна: 02.05.2011 14:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЯД МЕ Е! ПОЛУДЯЛ СЪМ! ЩЕ СИ КУПЯ ХАПЧЕТА ЗА НЕРВИ!!!
Искам да хвана нещо тежко и евтино и да ида да потроша цялата сграда на Кукуш 1 -
ЦЕНТРАЛА М-ТЕЛ!!!
Тихо и кротко си седнах на компчето и си отворих сайтчето на тия нещастници... Да видя какво им дължа... Честен съм маааа му!
ОЗДВЕКАХ СЕ!!!! 4 ФАКТУРИ ЗА ДВА МЕСЕЦА???
При все, че им шарих кинти миналия месец, пак за две фактури, какво искат още?
Трябва да имам една единствена фактурка, чиято стойност едва ли би надвишила 15лв., щото хамстера е бедняк и е на най-евтините тарифи, пък и не говори...
Изродщината:
- две от фактурите са излезли на една и съща дата, с около два и нещо разлика
- другите две пак на една дата, но сумата е еднаква - заа един и същ номер, който ползвам, айде така е добре, въпреки че е странно, да съм говорил за една и съща сума два месеца под ред...   КАТЕГОРИЧНО ОТКАЗВАМ ДА ПЛАЩАМ ДВА ПЪТИ!!!!
НО другите две?!?!
Двете фатури с разлика от коло два лева и нещо, са на друг номер, който хамстера не ползва от една година. Сим-картата и до днес си седи в чекмеджето на бюрото му!
С риск да си хвърля телефона от яд, реших да се обадя та скапания им оператор. Получих отговор, че видите ли, бил съм ползвал ИНТЕРНЕТ!!!!!!
И сега какво? Тря да отида и да им платя ТАКА ЛИ???
Та значи, ако отида в магазина, както всеки път, те ми казват цялата сума... Изобщо нямаше и да разбера, че съм платил нещо, което не ползвам!
Сега ще ме питате, дали съм спрял карата. Не спряна, плащам по 5лв. такса, без да я ползвам, но преди година си я взех, щото имаше еин телефон на далавера и нямаше как да хвана прИмоцията, ако не си бях взел втора карта. Съгласих се тогава, щото си викам 5 кинта, това са едни цигарки, все ще ги прежаля. Сега съжалявам сто пъти!
Не може да ми пишат фактури и то на различни стойности, за карта, която никога за нищо на света не е влизала в телефон!!!
ЩЕ ГИ ИЗКЪРТЯ! ЩЕ ГИ ОЧИСТЯ ТИЯ!
СЪВСЕМ СЕРИОЗНО ЗАЯВЯВАМ, ЧЕ НЯМА ДА ПЛАТЯ! АКО ЩАТ ДА МЕ СЪДЯТ!!!



Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - прав сииииииии. . . . и аз нямам фа...
02.05.2011 14:08
прав сииииииии....и аз нямам фактура...забравих от кога даже...ако ми скроят такъв номер...и аз няма да плащам!
цитирай
2. furiika - оплаквайте се, бе хора!
02.05.2011 14:18
Няма да мълчите!
Ето ви линкчета, да видите кирливите им ризи на тея мошенници и как да постъпите, ако сте потърпевши:

http://www.lifehacker.bg/mtel-hakove-vzpolzvayte-se-dokato-mtel-zapushvat/

http://www.economynews.bg/%D0%BA%D1%80%D1%81-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%8F%D0%B2%D0%B0-%D0%B6%D0%B0%D0%BB%D0%B1%D0%B8-%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D1%83-%D0%BC%D1%82%D0%B5%D0%BB-news15289.html
цитирай
3. mikino - Хамстерче, разбирам те!
02.05.2011 14:21
Боря се с тия гадове от февруари, то са жалби, то са чудеса! Не ги оставияй, не мълчи! Веднага се обърни към КЗП! Подай си жалбата и хич да не ти пука! Мисля, че е крайно време хората да престанат да плащат като овце, а да се вдигнат и да покажат, че знаят за тези лъжи, че не се примиряват и че не са глупаци! Защото точво на такива ни правят!
цитирай
4. blogena - Кърти и хвърляй!!!
02.05.2011 14:27
Сменяй оператора !
Аз от как се пръкна Глобул и ги изритах М-телааа ...
Скоро моя дружка имаше подобен проблем и ги отсвири.

Ама да ги изкъртиш - непременно :)
цитирай
5. neprosvet - Подкрепям те, Хамстерче! Не им се ...
02.05.2011 14:47
Подкрепям те, Хамстерче! Не им се давай, че станаха много: Топлофикация, ЕОН,М -Тел, Лукойл, Виваком и др.
За м.Декември и Януари платих двойно по-големи сметки за ток, нали ще дойдат и ще ми врътнат кранчето...Жалби до ЕОН до ДКЕВР и това е положението - плащаш като поп. Какво ще стане, ако спрем всички да плащаме? Всички ли ще ни съдят?
Дано се пребориш, че те са мнооого "корави"!:)))
цитирай
6. hamstera - Подкрепям те, Хамстерче! Не им се ...
02.05.2011 15:02
neprosvet написа:
Подкрепям те, Хамстерче! Не им се давай, че станаха много: Топлофикация, ЕОН,М -Тел, Лукойл, Виваком и др.
За м.Декември и Януари платих двойно по-големи сметки за ток, нали ще дойдат и ще ми врътнат кранчето...Жалби до ЕОН до ДКЕВР и това е положението - плащаш като поп. Какво ще стане, ако спрем всички да плащаме? Всички ли ще ни съдят?
Дано се пребориш, че те са мнооого "корави"!:)))

Хич няма да се жаля! Говорих с една позната сега, вче знам какво да правя! НО ПАРИ ОТ МЕН НЯМА ДА ПОЛУЧАТ!!!
цитирай
7. mikino - Аз лично ти обещавам, че тези хора ...
02.05.2011 15:22
Аз лично ти обещавам, че тези хора няма да си намерят място! Започвам кампания срещу тях! Ако имам нужда, ще се свържа с всички "опарени" от М-Тел и ще се организираме!
цитирай
8. mikino - Хамстер извинявай... Но...
02.05.2011 16:13
№ 9 Начукай си го!
цитирай
9. hamstera - Mikino, мокра ли си? Пич, нещо ...
02.05.2011 16:15
анонимен написа:
Mikino, мокра ли си?

Пич, нещо искаш ли от нея? Така нещичко да те сърби? Ако те посръбва, ела да те почеша! Явно сам не можеш!
цитирай
10. hamstera - 316 лева - нямам коментар Не е н...
02.05.2011 16:16
анонимен написа:
316 лева - нямам коментар

Не е нормално... Не е! Поискай си разпечатка, пусни жалба и си потърси правата и парите!
цитирай
11. hamstera - Mikino, мокра ли си? А и нещо друго ...
02.05.2011 16:18
анонимен написа:
Mikino, мокра ли си?

А и нещо друго се сетих! Внимавай как се държиш в този блог! Ще те намеря и жална ти майчица!
цитирай
12. hamstera - Ела ме намери, тъкмо да ми го почешеш ...
02.05.2011 16:54
анонимен написа:
Ела ме намери, тъкмо да ми го почешеш устно.

Верно ли бе гадино? Наш кЪ ШТА почеша, тъй, че да не можеш да си го намериш после! Не се закачай, предупредих те! Още малко и ще знам, кой си и от къде пишеш! Айде полечка, с мене и с дамите в блога! Да не ти изстине местенцето само!
цитирай
13. mikino - Хамстер, не се връзвай на боклуци!
02.05.2011 16:56
Постинга е важен, а те се чудят как да си начешат езиците!
цитирай
14. portishead - Пич и аз съм в някакво недоумение от ...
03.05.2011 00:40
Пич и аз съм в някакво недоумение от хиляди фактури, които изникват незнайно от къде от М-тел, а за да влезеш в сайта им си е сигурно по-лесно да влезеш в Пентагона..;))
цитирай
15. zabavnata - Е, това е!
03.05.2011 05:02
Хапчета няма да помогнат. Сменили били системата и сега е пълен хаос. Редовно си плащам по две фактури на месец и вече немога да им хвана края...
цитирай
16. mikino - Хапчета няма да помогнат. Сменили ...
03.05.2011 09:01
zabavnata написа:
Хапчета няма да помогнат. Сменили били системата и сега е пълен хаос. Редовно си плащам по две фактури на месец и вече немога да им хвана края...

Потърси причината, питай ги! Не се отставяй да те лъжат приятелче! Правят го защото смятат, че хората нямат време и сили да се разправят. Трябва да им се докаже, че хората ИМАТ време и могат да потърсят правата си!
цитирай
17. hamstera - Хапчета няма да помогнат. Сменили ...
03.05.2011 09:06
zabavnata написа:
Хапчета няма да помогнат. Сменили били системата и сега е пълен хаос. Редовно си плащам по две фактури на месец и вече немога да им хвана края...

Това дърво с двете фастури ме вбеси! Ама като лъжат поне да знаят как! Смешно е - две по две са от една и съща дата, трябва да съм малоумен, че да не се сетя, че има далавера! Пък и как може да нафраскаш сума за ползван интеренет, на карта, която никога не е влизала в апарат. Цяла година плащам само таксата, толкова ли са кухи, да не разберат, че тази карта не се ползва? По умно щяха да ме преметнат ако бяха надписали сметката на картата, която ползвам!
цитирай
18. ledzeppelin - Абе направооо...
03.05.2011 14:17
много добре те разбирам!
Не пращат фактури, после се оказва,че има 1000 неплатени сметки,начисляват безумни суми, а самите те не предоставят услугите, които би трябвало!
Аз не получих фактура 3 месеца и накрая без изобщо да получа такава или предупредителен смс - ми спряха телефона. Еми, ще го издухат! 120 лв. няма да им платя, при положение, че най-високата ми сметка НЯКОГА(и то заради роуминга,защото бях в Сърбия) е била 60лв. Откакто съм на Глобул се родих. Сметките ми са съвсем нормални. Не помня от кога не съм плащала толкова малко за телефон. Изобщо да си абонат на тия нещастници стана ходене по мъките. Майка ми се разправя 6 месеца с тях докато успеят да се оправят с картите й и да й ги пуснат и двете....за да може все пак да ги ползва! А през това време, в което не ги ползваше(по тяхна вина! да не забравяме) й пристигаха фактури с месечни такси... и какво ли още не. Списъка с простотиите е дълъг. Аз се чудя кога някой ще вземе предвид всички жалби и всичко, което се случва около Мтел и ще им забрани на тия да взимат парите на хората!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 261340
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930