Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2011 12:53 - Кой стои зад всичко???
Автор: hamstera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2772 Коментари: 17 Гласове:
9

Последна промяна: 19.07.2011 12:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Здравейте блогъри, приятели и мои събеседници!

ХАмстера пак е на линия и държи да попита БоБо:

Уважаеми Министре,

Можеш ли да ми кажеш, кой организира взривовете от тази нощ?

На мен ми мирише на мутрафония... Ама яка!

Много интересно, що ли не взривиха Позитано 20, или Централата на ДПС на столичния булевард Ал. Стамболийски 45, или може би НДК ,ет. 17. ?????

Що червенушките останаха читави, а всички ревящи и опитващи се да опонират на управлението взеха, че ги повзривиха малко, А?

Следващият път какво да очакваме?

Политическо убийство може би?

Или убийство на някой от разследващите журналисти, или тези, които пишат от къде сте излезли всичките герберчета, чий деца сте???

Европата няма да ни търпи с тия мутрафонщини!!!
Колкото и да облизвате ду*ето на САЩ и те няма да ви искат – може само да ви купят и да ви препродадат, щото за друго не ставате!

Тръбите, че нямало престъпност?
ХА??? АРЕ БЕ, ВЕРНО ЛИ? В рамките на няколко дни са намерени три трупа на убити жени, имаме на лице два взрива, непрекъснати измами на чужди туристи по морето, катастрофи колкото щеш!!! И НА ТОВА МУ КАЗВАТЕ ДЪРЖАВА, В КОЯТО НАМАЛЯВА ПРЕСТЪПНОСТТА??? АРЕ БАСТА! НЯМА ТАКОВА НЕЩО!

Разправят, че взривовете били срещу държавата, О НЕ!
Те са против държавата, но са дело на участници в управлението на държавата!!! Изводът е, че самото управление Е срещу държавата!
Понятието държавност не е познато за мутрите!!!

Така, че Многоуважаеми Министре, по-добре си кажи от къде дойдоха взривните устройства, защото на всички ни е ясно, просто трябва да си го признаеш!!!
След като отговорите г-н БоБо и седнете на скъпа вечеря, Ви пожгелавам да Ви приседнат "Дъмпъл"-а, "Божоле"-то и да се задавите със синьо сиренце!!!

С НЕуважение:
Един български Хамстер

 

Хора, които ще четете тия мои излияния: помислете преди да отидете и да пуснете поредната „емоционална бюлетина”! Направете си изводите кой, кой е в тая държава! Защото ако оставим България в ръцете на „бившите” червени, „бивши” мутри, настоящи олигарси и управници, бъдете сигурни, че никоя нормална държава няма да бъде наш партньор и след десетина години ще ви се наложи да си сменяте гражданството в собствената си Родина!

 

ХАйде да Ви е приятен и прохладен деня на всички!

 

Искрено Ваш:

Мишо Плъшев ХАмстера

 




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И от мен - двойно!
19.07.2011 12:59
Да им се сбъднат пожеланията ти!
цитирай
2. hamstera - Да им се сбъднат пожеланията ти!...
19.07.2011 13:01
анонимен написа:
Да им се сбъднат пожеланията ти!

ХА Дай Боже!!! :))))
цитирай
3. stoineff - hamstera
19.07.2011 13:23
За това, че червената олигархия е вече 21 години на власт си 100% прав. Всички са отпадни продукти на БКП, в най - лошия му вариант - те затова и го разтуриха за до могат да крадат повече и повече... Сега като чакали се опитват да дооглозгат това, което остана от Българския народ..
цитирай
4. mikino - :)))
19.07.2011 13:28
СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за съжаление, не мисля, че ще получиш отговор Хам... ТОЙ си знае отговорите, защото всичко идва от доверениците му, на които той е наредил! хНикой не може да ме убеди, че това не е работа на политическиу обвързани олигарси-мутри!
цитирай
5. hamstera - За това, че червената олигархия е ...
19.07.2011 13:32
stoineff написа:
За това, че червената олигархия е вече 21 години на власт си 100% прав. Всички са отпадни продукти на БКП, в най - лошия му вариант - те затова и го разтуриха за до могат да крадат повече и повече... Сега като чакали се опитват да дооглозгат това, което остана от Българския народ..

В кръга на шегата и 100%-овата истина, те на това са свикнали!!! Нужно е тотално прочистване!!! И не само във властта! Защото дори да дойдат така мечтаните "чисти родолюбци, които ще работат в името на България", ще им се наложи да се борят с т.нар "бизнес" изтъкан от червени, получили куфарчета с кинти, от пенсионните фондове на хората!!!
цитирай
6. hamstera - СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за ...
19.07.2011 13:33
mikino написа:
СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за съжаление, не мисля, че ще получиш отговор Хам... ТОЙ си знае отговорите, защото всичко идва от доверениците му, на които той е наредил! хНикой не може да ме убеди, че това не е работа на политическиу обвързани олигарси-мутри!

Мик, ясно е, че въпросите ми няма да получат отговор. Разумните и мислещи хора като теб и други като Стойнев и т.н. /малко са/ знаят отговора! По-скоро не е лошо тия, които ходят да гласуват като овце, ТЕ да си отговорят!
цитирай
7. mikino - СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за ...
19.07.2011 13:42
hamstera написа:
mikino написа:
СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за съжаление, не мисля, че ще получиш отговор Хам... ТОЙ си знае отговорите, защото всичко идва от доверениците му, на които той е наредил! хНикой не може да ме убеди, че това не е работа на политическиу обвързани олигарси-мутри!

Мик, ясно е, че въпросите ми няма да получат отговор. Разумните и мислещи хора като теб и други като Стойнев и т.н. /малко са/ знаят отговора! По-скоро не е лошо тия, които ходят да гласуват като овце, ТЕ да си отговорят!

Ти вярваш ли, че ще си отговорят? Аз не...
цитирай
8. lidislidis - Bulgariata se poMutrila
19.07.2011 13:55
mikino написа:
hamstera написа:
mikino написа:
СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за съжаление, не мисля, че ще получиш отговор Хам... ТОЙ си знае отговорите, защото всичко идва от доверениците му, на които той е наредил! хНикой не може да ме убеди, че това не е работа на политическиу обвързани олигарси-мутри!

Мик, ясно е, че въпросите ми няма да получат отговор. Разумните и мислещи хора като теб и други като Стойнев и т.н. /малко са/ знаят отговора! По-скоро не е лошо тия, които ходят да гласуват като овце, ТЕ да си отговорят!

Ти вярваш ли, че ще си отговорят? Аз не...


Vseki za mutrok i mutresa se ima! ;)) Za moderaciata i pUtkesite ot bloga vi , da ne govorim!
Nali i te a ot Bg! :))) Vseki za mutra se ima, ama tia mentetata prostite s goli guzove mutri sa opasni!:(
цитирай
9. hamstera - СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за ...
19.07.2011 13:59
mikino написа:
hamstera написа:
mikino написа:
СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за съжаление, не мисля, че ще получиш отговор Хам... ТОЙ си знае отговорите, защото всичко идва от доверениците му, на които той е наредил! хНикой не може да ме убеди, че това не е работа на политическиу обвързани олигарси-мутри!

Мик, ясно е, че въпросите ми няма да получат отговор. Разумните и мислещи хора като теб и други като Стойнев и т.н. /малко са/ знаят отговора! По-скоро не е лошо тия, които ходят да гласуват като овце, ТЕ да си отговорят!

Ти вярваш ли, че ще си отговорят? Аз не...

Ами все още се опитвам да вярвам... Много е трудно сред овце да намериш елени, но все пак, надеждата умира последна...
цитирай
10. hamstera - СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за ...
19.07.2011 14:03
lidislidis написа:
mikino написа:
hamstera написа:
mikino написа:
СУПЕР СИ! ЕЙ ТАКА СЕ ГОВОРИ!!! Ама за съжаление, не мисля, че ще получиш отговор Хам... ТОЙ си знае отговорите, защото всичко идва от доверениците му, на които той е наредил! хНикой не може да ме убеди, че това не е работа на политическиу обвързани олигарси-мутри!

Мик, ясно е, че въпросите ми няма да получат отговор. Разумните и мислещи хора като теб и други като Стойнев и т.н. /малко са/ знаят отговора! По-скоро не е лошо тия, които ходят да гласуват като овце, ТЕ да си отговорят!

Ти вярваш ли, че ще си отговорят? Аз не...


Vseki za mutrok i mutresa se ima! ;)) Za moderaciata i pUtkesite ot bloga vi , da ne govorim!
Nali i te a ot Bg! :))) Vseki za mutra se ima, ama tia mentetata prostite s goli guzove mutri sa opasni!:(

????
Може ли малко разяснение?
Какво общо има блога с темата? Модерация няма да коментирам, достатъчно съм писал, питал и т.н. А колкото до това, кой се мисли за мутра... Ми не съм аз, а за другите не ме е еня! Важното е не какво мислят, а какво правят!
Ако е удобно и да смениш тая шльокавица, нЕма да ти се обидя!
цитирай
11. lidislidis - Bloga vi e umalen maket na stranata s mutrenski mantalitet
19.07.2011 14:19
S mutrenski podvizi se triat blogove, izdevatelstva se nad blogerite s nadpisani glasove...kato pri izbori... tova pravqt.
цитирай
12. hamstera - S mutrsnski podvizi se triat blo...
19.07.2011 14:25
lidislidis написа:
S mutrsnski podvizi se triat blogove, izdevatelstva se nad blogerite s nadpisani glasove...kato pri izbori... tova pravqt.

Я чакай "Ви", да не би аз да съм създал тоя сайт бе??? ДЪРЖА ДА ТИ КАЖА, ЧЕ НЯМА НИЩО ОБЩО НИТО СЪС СОБСТВЕНИЦИТЕ НА САЙТА, НИТО С РАБОТЕЩИТЕ ЗА ИНВЕСТОР!!! Ако пък имаш забележки конкретно към този - моят блог, просто не ме чети - нямам нищо мутренско в себе си, освен грозната си мутра!
Айде ся или пиши по темата или почвам чистка! Не ме интересуват интригите в блога, а тия в държавата, в която живея!!!
цитирай
13. lidislidis - Tova ne e intrigi
19.07.2011 14:40
Tova e istinata. Ne kazvam,4e ti gi pravi6 tezi beli. No kogato se podminavat...stavat kato tia v durjavata. Ami iztrii me, ako misli6,4e sum neudobna za bloga ti i priatelite ti. Kazah mnenieto si .
цитирай
14. hamstera - Tova e istinata. Ne kazvam, 4e ti gi ...
19.07.2011 16:19
lidislidis написа:
Tova e istinata. Ne kazvam,4e ti gi pravi6 tezi beli. No kogato se podminavat...stavat kato tia v durjavata. Ami iztrii me, ako misli6,4e sum neudobna za bloga ti i priatelite ti. Kazah mnenieto si .

Опа, еее не де... Не търсех този ефект... Сори ако съм обидил, ма реших, че нещо съм направил. Споко, ясно е на всички, че нарочно на първа висят незначителни темички, а същественото се скрива. Всички медии са така. Не се обиждам, че не съм популярен - дреме ми! Аз държа да кажа каквото имам да казвам!
Айде весело и по-спокойно! Не се притеснявай!
Пак се извинявам, ако нещо съм казал!
цитирай
15. mikino - Tova e istinata. Ne kazvam, 4e ti gi ...
19.07.2011 16:32
hamstera написа:
lidislidis написа:
Tova e istinata. Ne kazvam,4e ti gi pravi6 tezi beli. No kogato se podminavat...stavat kato tia v durjavata. Ami iztrii me, ako misli6,4e sum neudobna za bloga ti i priatelite ti. Kazah mnenieto si .

Опа, еее не де... Не търсех този ефект... Сори ако съм обидил, ма реших, че нещо съм направил. Споко, ясно е на всички, че нарочно на първа висят незначителни темички, а същественото се скрива. Всички медии са така. Не се обиждам, че не съм популярен - дреме ми! Аз държа да кажа каквото имам да казвам!
Айде весело и по-спокойно! Не се притеснявай!
Пак се извинявам, ако нещо съм казал!

Това с укриването на важната и съществена информация се видя с убийството на Яна! Какво да говорим за тенденциозни статии, които казват истината - никой няма интерес тя да излезе на яве, освен ние самите!
цитирай
16. melina26 - В последните дни зачестиха неща...
20.07.2011 09:08
В последните дни зачестиха нещастията на различни места. Може би е съвпадение, но на мен ми звучи като някаква зла прокоба.
цитирай
17. hamstera - В последните дни зачестиха неща...
20.07.2011 12:11
melina26 написа:
В последните дни зачестиха нещастията на различни места. Може би е съвпадение, но на мен ми звучи като някаква зла прокоба.

Ще ти препоръчам една книжка: Проектът “Ран-Ът” , намери я и ми драсни някой ред. Ще ми е интересно да чуя мения!
Живо здраво и поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 261335
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930