Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2011 12:23 - Журналистическите к***и
Автор: hamstera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5909 Коментари: 28 Гласове:
20

Последна промяна: 09.06.2011 12:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Отново съм тук и съм разочарован...

Журналистите у нас станаха като проститутките на околовръстното, което сега тъне във вода, въпреки уверенията, че е най-качественото, сторено до сега!

От няколко дни следя какво се говори и пише... Хвалби, хвалби и само хвалби...

Правителството раздало пари на тия и ония...

Здравеопазване, спортни зали, субсидии за разни проекти, помощи за пенсионерите и т.н. Толкова много се говори, че хвалбите  приличат на сутрешната буря, която за минути затъмни София.

Все хубави работи. Един не се намери от журналистите, който да напише нещо против правителството! ЯКО МИРИШЕ НА ПАРИ!

Няма друга причина, поради която да се говорят и да се изтъкват само „прекрасните неща, които прави това правителство”!

За мен, журналистите ОТ – ДО, са платени клакьори!!!

Убеден съм, че сумите са големи! БСП изпадна в криза и вече няма толкова кинти, съответно няма кой да плюе по Бойко. Похарчиха ги, а медиите вече не се срамят да искат повече!

БТВ, спряха темата за лъжите на мобилните оператори. Някой от високо им скръцна и ги наака, че плюят по своите рекламодатели.  Нещастните хорица, които се хванаха с този проблем, бяха заплашени с уволнение. Сега се мълчи, а жалбите от потребители продължават валят... Продължава и наглостта на мобилните оператори и по-конкретно М-тел, да надписва сметки и не спира да лъже за неплатени фактури, които са платени, с оправданието, че не им работи системата...

Който има повече парички, плаща – журналята пишат хвалби за него /или мълчат за измамите му/, който няма – соооори!

Малгистрална му работа... Манталитета им стана като на курвите – който плаща, той поръчва музиката! Ако някой има 5 кинта и иска дудуци и се появи някой с 10 – тоя с 10 - те печели... Другият да се оправя сам...

Робува се на интересите, чак и в спортните новини: „спортната зала, за която ПРАВИТЕЛСТВОТО отпусна пари” – натъртва се на „правителство”...

Много ми прилича на времето, когато Бай Тошо беше най-големия строител, режеше ленти, откриваше стадиони, заводи и т.н. произведения на тоталитарния режим. В случая със спортните новини, говорещият просто пропусна името на Бай Бойко...

 

Питам се, има ли някой журналист, който да пише или да говори истината у нас?

Май не...




Гласувай:
20



1. mikino - Ооо, Хамстер то това не е от днес или от вчера...
09.06.2011 12:45
Има го и на Запад и на Изток, но някак не е толкова еднопосочно. Наистина заприлричахме на тоталитарна държава. Партията плаща на медиите, за да я хвалят, а те от своя страна промиват мозъци. Това е и огромната цел на олигарсите - информационната заблуда е едно от най-опасните неща за хората. Поне сега има интернет и чуждестранни медии, от които човек може да научи повече!
Поздрави!
цитирай
2. hamstera - значи Пискова е проститутка! ...
09.06.2011 12:46
shtrakalka написа:
значи Пискова е проститутка!

Тази не я познавам и не желая да я обсъждам, без да съм я видял!
цитирай
3. sparotok - смелост
09.06.2011 12:46
Иска се голяма смелост да бъдеш журналист в днешно време и това е повсевместно явление, не само в България. Хората осмелили се да кажат истината биват уволнявани, заплашвани, а някои дори убити.

Управляващите знаят добре поговорката - Страх лозе пази.
цитирай
4. hamstera - Иска се голяма смелост да бъдеш ж...
09.06.2011 12:51
sparotok написа:
Иска се голяма смелост да бъдеш журналист в днешно време и това е повсевместно явление, не само в България. Хората осмелили се да кажат истината биват уволнявани, заплашвани, а някои дори убити.

Управляващите знаят добре поговорката - Страх лозе пази.

Проблемът не е в страха, а в желанието да работиш за хората. Ролята на медиите не е само да пишат и говорят платени приказки. Между дргото едно време имаше такива "отцепници", които казваха по някоя и друга истина. Да, те пострадаха, но благодарение на тях, доста хора си отвориха очите нали?
цитирай
5. mikino - Страх... Хм...
09.06.2011 12:56
Интересно ми е, създателят на много известният вече Уикилийкс дали се е страхувал? Сигурно, но сайтът продължава да работи. Много от журналистите, особено разследващите журналисти изпитват страх, но съзнават своята мисия. В много случаи или ги изкарват откачени или ги уволняват от работа, но да пишеш или да говориш за истината не се иска да имаш работа!
цитирай
6. hamstera - Интересно ми е, създателят на много ...
09.06.2011 13:02
mikino написа:
Интересно ми е, създателят на много известният вече Уикилийкс дали се е страхувал? Сигурно, но сайтът продължава да работи. Много от журналистите, особено разследващите журналисти изпитват страх, но съзнават своята мисия. В много случаи или ги изкарват откачени или ги уволняват от работа, но да пишеш или да говориш за истината не се иска да имаш работа!

Ми то същото, като да постъпиш на работа във ФБР - губиш много, но работиш за обща кауза. Гледам един сериал по БНТ за МИ5, един от героите загуби много, ама помогна да не взривят бомбата и да загинат хора... Зао това говорим!
цитирай
7. mikino - значи Пискова е проститутка! ...
09.06.2011 13:11
hamstera написа:
shtrakalka написа:
значи Пискова е проститутка!

Тази не я познавам и не желая да я обсъждам, без да съм я видял!

Жената не е лоша. Не съм я слушала, но ако има тенденциозни исказвания, бих се усъмнила, дали няма инструкции, да кани определени хора и да говори определени неща...
цитирай
8. hamstera - значи Пискова е проститутка! ...
09.06.2011 13:18
mikino написа:
hamstera написа:
shtrakalka написа:
значи Пискова е проститутка!

Тази не я познавам и не желая да я обсъждам, без да съм я видял!

Жената не е лоша. Не съм я слушала, но ако има тенденциозни исказвания, бих се усъмнила, дали няма инструкции, да кани определени хора и да говори определени неща...

Много я намесиха нещо, не ми се говори за човек, който само чета глупости, а не познавам. Хорската злоба няма граници и не желая да давам хляб за разправии.
цитирай
9. mikino - значи Пискова е проститутка! ...
09.06.2011 13:31
hamstera написа:
mikino написа:
hamstera написа:
shtrakalka написа:
значи Пискова е проститутка!

Тази не я познавам и не желая да я обсъждам, без да съм я видял!

Жената не е лоша. Не съм я слушала, но ако има тенденциозни исказвания, бих се усъмнила, дали няма инструкции, да кани определени хора и да говори определени неща...

Много я намесиха нещо, не ми се говори за човек, който само чета глупости, а не познавам. Хорската злоба няма граници и не желая да давам хляб за разправии.

И по-добре!
цитирай
10. pantaleev - Виж Хамстер
09.06.2011 13:40
Ако смяташ че БТВ са най- големите гъзолисци на Бойко Борисов се лъжеш. Я си привключи телевизора някоя сутрен на ТВ 7 и Николай Бареков и ще видиш за какво говорим.
Да не говорим за предаването на старата шаврантия Люба Кулезич.
Също така мога да ти посоча две имена от този сайт които смятат Бойко Борисов за много умен и възпитан мъж и го защитават нон-стоп.
Но ще те оставя сам да си направиш изводите.
цитирай
11. hamstera - Ако смяташ че БТВ са най- големите ...
09.06.2011 13:56
pantaleev написа:
Ако смяташ че БТВ са най- големите гъзолисци на Бойко Борисов се лъжеш. Я си привключи телевизора някоя сутрен на ТВ 7 и Николай Бареков и ще видиш за какво говорим.
Да не говорим за предаването на старата шаврантия Люба Кулезич.
Също така мога да ти посоча две имена от този сайт които смятат Бойко Борисов за много умен и възпитан мъж и го защитават нон-стоп.
Но ще те оставя сам да си направиш изводите.

Всичките са ми ясни до болка. Работил съм за много медии и съм се убедил, че са дупедавци, а шефовете им произлизат от редиците на ДС! Няма какво да си правя изводи, да си ги правят тези, които им вярват!
цитирай
12. lisichka - Виж Пунталеев
09.06.2011 13:59
БТВ са най-тъпата БГ телевизия. Това че не лижат гъза на премиера не означава че не лижат други задници :)))
Снощи Миролюбчето Бенатова беше тенденциозно проста като показа свръх невъзпитание . Може ли да интервюираш министър председателя на държавата си и да го прекъсваш като тъпа селянка. Това е министър председателя на държавата ти мари оуууууууууууу и ако трябва 5-10-15 минути ще си удължиш предаването след като си го строила до сърничката да ти отговаря на въпросите в пряко предаване. Или си мислите че само излъсканите господа с замазаните перчеми които с нищо парвенето си камък върху камък не сложиха за толкова години, са достойни за вашето преклонение и уважение. Тази снощи искаше да изкара премиера смешник, циркаджия и ако той не владееше етикета и нервите си щеше сигурно да и загрее врата. Баси, представям си как ще и отвърти сополя на тая тъпа журналистка. Още от ВЕтово съм и дигнала мерника.

По въпроса за ТВ7, трябва да има поне една телевизия където да не се бълват тенденциозно простотии за премиера и нещата да се разглеждат обективно. То ми стигат уртиките които ми излизат като видя Кулеков и редколегия. Вие какво искате да ни побъркате ли?
цитирай
13. pantaleev - Лисичке
09.06.2011 14:05
Брей какъв грях е направила Миролюба, прекъснала е богът слънце. Ако ще и папата да е, факт е че изключително прост и елемнтарен. Премиер на държавата викаш, ебати държавата сме щом ни управлява МУТРА!
Я ми кажи щом е "толкова печен" защо всички хора които са му вярвали и са му били приятели, един по един се разочароват от него а?
А отностно Слави Трифонов и редколегията - само те си позволяват да казват истината без страх за този човек.
Сигурно по твоите критерии и Волен Сидеров е нормален човек а?
Човек трябва да има сериозни ментални проблеми да защитава тези ненормалници. Гледай си Бареков и Люба Кулезич и си мисли че гледаш "интелетуалци" и " умни хора"
цитирай
14. cefulesteven - На последния въпрос: има. По-малка ...
09.06.2011 14:07
На последния въпрос: има.
По-малка е възможността да ги прочетеш, много по-малка.
Защо?
През годините от падането на цензурата на тоталитаризма, до сега, се направи всичко възможно словото да е икономически цензурирано.
Направи се с последователността на настъпващ трети райх, но процеса все още продължава.
За сега най-голям удар беше въвеждането на 20% ДДС върху всяко печатно издание. Така останаха на върха само обвързаните с най-едрите рекламодатели, защото независимо от продажбата на тиража им, излизането на следващия брой е сигурен. А едрите рекламодатели всички знаем кои са: "обръчите на Доган" и монополистите, които са свързани с всяка власт.

И тук имаме изключителна вина ние потребителите: че не гракнахме когато трябва, че бързо замълчахме. Защото дори тези печатни издания, които от този закон печелят, че остават новинари без конкуренция и без оспорване на изказаното от друга медия, тогава се обявиха срещу позорния закон.

Единствени "Капитал" направиха изключение и го подкрепиха.

Но масата мълчеше.

Имаш ли представа как се притиска неудобна медия в провинцията. Много е просто. Ако започне да бърка много в задните части на властимащ, просто неговите служители намират свои приятели в администрацията, те пък намират "законови процедури" за да създадат пречки разни "разрешения", "решения", всевъзможна бумащина да затруднят живота на рекламодателя, ако е частно лице. Ако пък става въпрос за държавна фирма: никой повече не иска да си рискува поста. И много вдигат ръце и се отказват да помагат на "неудобните новини". Те пак си остават, но има падане на тираж, по-лошо разпространение и много по-малка вероятност да стигнат до онзи, който биха заинтересували.
цитирай
15. mikino - Лисе,
09.06.2011 14:09
Само не ми говори за БТВ! По-голяма фурнаджийска лопата в медийното пространство НЯМА! Първо защото рейтинга им е висок и всеки политически лайнар се възползва от това и второ, от време на време така за цвят пускат нещо различно, за да не правят впечатление пристрастията им. БНТ - още по-зле! Конюктурните тъпаци вилнеят най-много там - първо защото в много малки населени места се хваща само Канал 1 и второ защото са национална медия - лесен начин да промиеш мозъци, на по-обикновени хорица! ТВ 7 - телевизия, която се провали. Г-жа Грозданова отдавна не е в състояние да ръководи, г-н Пъпката е бившо ченге, работил в БНТ - прави си изводите. Няма да продължавам, защото няма да ми стинге мястото. Отделно, че всяка партия си има медия...
цитирай
16. mikino - За Бенатова:
09.06.2011 14:14
Тя успя да открадне цяло предаване! Досещате ли се как? След разпада на ПРО.БГ /между другото беше много готина телевизия и ме е яд/, тези, които останаха на работа, бяха привлечени от БТВ. Тамо обаче им отрязаха крилата! "Старите кучета" на БТВ презвеха де що имаше свястно предаване, а кадърните журналисти ги смачкаха! Сега Любето гради имидж на гърба на едно младо момиче, което правеше невеоятни репортажи! Същото момиче е един разследващ журналист, който разкри гешевти, които се оказаха доста дебели и с участие на "големи". Тя рискуваше и живота си, за да стигне до истината! След като БТВ глътна ПРО.БГ всичко замря... Сещай се защо!
цитирай
17. hamstera - Само не ми говори за БТВ! По-голяма ...
09.06.2011 14:16
mikino написа:
Само не ми говори за БТВ! По-голяма фурнаджийска лопата в медийното пространство НЯМА! Първо защото рейтинга им е висок и всеки политически лайнар се възползва от това и второ, от време на време така за цвят пускат нещо различно, за да не правят впечатление пристрастията им. БНТ - още по-зле! Конюктурните тъпаци вилнеят най-много там - първо защото в много малки населени места се хваща само Канал 1 и второ защото са национална медия - лесен начин да промиеш мозъци, на по-обикновени хорица! ТВ 7 - телевизия, която се провали. Г-жа Грозданова отдавна не е в състояние да ръководи, г-н Пъпката е бившо ченге, работил в БНТ - прави си изводите. Няма да продължавам, защото няма да ми стинге мястото. Отделно, че всяка партия си има медия...
Ми че те 90% от медиите, които излязоха след 90та са на хора от БНТ! Нищо ново! Те работят както ги е учила партията майка!
цитирай
18. dorichela - Истината трудно може да я научим по ...
09.06.2011 16:01
Истината трудно може да я научим по масовите медии :) Скрита е другаде!
цитирай
19. vmir - Бойко Борисов е умен и възпитан, но трябва и някаква представа за тези понятия, за да могат да се оценят и да се разбере
09.06.2011 16:02
езикът, позициите, поведението и характерът му.

Повечето хора се задоволяват с едно – две определения, с които мислят, че описват всичко и не разбират, че такова описание е напълно безполезно за каквито и да било “анализи”, защото нямат почти нищо общо с реалния анализ, който им изглежда платен, поръчан или “смехотворен”. Абе, всезнайковците са големи шемети. Мислят, че нещата опират до боготворене или нещо от сорта, а политиката е в това да "разкриеш" колко е прост онзи, за когото нямаш никаква друга представа, освен за публичният му образ.

Някои пък направо приемат плюенето за признак на умствена извисеност.
цитирай
20. megafon - Че ние
09.06.2011 16:41
кога сме имали журналисти? Вземи например Слави, Кулеков? Отдавна се продадоха, преди лижеха газъ на Бойко, сега срещу него. Друг пример Мадам В, Васа Ганчева, Сашо Диков, Патрашковата.... и т.н. Всичките са продажници.
цитирай
21. lisichka - Към момента Бойко Борисов е Богът Слънце за България
09.06.2011 18:43
pantaleev написа:
Брей какъв грях е направила Миролюба, прекъснала е богът слънце. Ако ще и папата да е, факт е че изключително прост и елемнтарен. Премиер на държавата викаш, ебати държавата сме щом ни управлява МУТРА!
Я ми кажи щом е "толкова печен" защо всички хора които са му вярвали и са му били приятели, един по един се разочароват от него а?
А отностно Слави Трифонов и редколегията - само те си позволяват да казват истината без страх за този човек.
Сигурно по твоите критерии и Волен Сидеров е нормален човек а?
Човек трябва да има сериозни ментални проблеми да защитава тези ненормалници. Гледай си Бареков и Люба Кулезич и си мисли че гледаш "интелетуалци" и " умни хора"

Слави Трифонов ми е паднал тотално в очите , единствено го ценя като професионалист , че изпипва музикалните си проекти и музикалните предавания. Големият му напън за политика откакто е застанал на екран показва, че шоуто е само паравана, зад който стоят и други интересни хорица покрай него. Редколегията му говори толкова инфантилни и смешни неща, че трябва да си хлапе да не се усетиш как те подмятат. Изключително подценяване интелекта на зрителите. А този Кулеков ако беше интелект нямаше да остане да прави клозетни сценарии за театъра на татко Карло. Бойчев отдавна го играят по целия свят.
Волен Сидеров и политиката му въобще не ми представлява интерес. В пълен разрез е с разбиранията и ценностите ми.
Ще гледам Бареков , защото показа характер като се отърси от онзи лайнарник .
Леля Люба започнах да я слушам по-внимателно и да откривам, че в последно време публицистиката и мина на по-високо ниво. Явно има значение от чия ръка ядеш.
цитирай
22. turb04 - Гризачев, сутрин човек си взима ...
09.06.2011 19:11
Гризачев, сутрин човек си взима пресата - т.е. вестниците на Ирен Кръстева и Трета възраст... Ти какво очакваш?
цитирай
23. анонимен - Jurnalistite se deliata na:
09.06.2011 20:14
Prostatshki putki
Prosti putki i
Prosto putki

ostanala 4-tata vlast sa pedali, a ako nekoi ne bil prebroen i za4islen e lainar
цитирай
24. planinitenabulgaria - За журналистическите курви:
09.06.2011 23:41
Всички - и авторът на постинга и коментаторите допускат основни грешки.Първо,това не са курви.Курвите - тях мъжете не ги мразят,ползват услугите им,пазят ги при надвиснала над тях опастност.В случая става въпрос за политпроститут/к/и.Както мъжете ненавиждат прститутките,така хората ненавиждат напр.политпроститутите и съдебните проститути,които агент Гоце включи в разклащането на държавата преди изборите.Всички имате грешки в оценките си,но знайте,че има такива,които ги аналзират и ще се възползват от тях.Колкото и странно да кипи кръвта,от нея все пак вино става,казва Гьоте.Не може човек дори с един грам мозък да не може да прецени Слави,Кулеков и др.достойин за разделяне на молекули и да ги химнослови като спасители...
Ще си патите младежи,
Коста
цитирай
25. becksss - Това с мобилните оператори, дето по ...
10.06.2011 10:41
Това с мобилните оператори, дето по едно време Бтв се разджафкаха, ме беше впечатлило най-много. Но се замислих върху него точно от гледната точка на факта, че самите оператори са едни от най-големите рекламодатели в телевизиите - не само в Бтв. Като си поразмърда човек сивото вещество, стига до извода, че и на самите телевизии изобщо не им е лесно. Защото същите тези, които реално ги спонсорират срещу реклама, са и тези, които от години се ебават с хората, надписвайки сметки, заробвайки ги с невъзможни договори и т.н. и, че точно медиите са пък тези, които трябва да огласяват тези нередности. Получава се един парадокс, от който следва съвсем логичният извод - а именно, че няма независими частни медии.
цитирай
26. mikino - Истината трудно може да я научим по ...
10.06.2011 10:41
dorichela написа:
Истината трудно може да я научим по масовите медии :) Скрита е другаде!

Ами целта е да започнем да търсим, а не приемаме всичко, което ни се предлага на тепсия :)
цитирай
27. lisichka - Започвай Мискино да ровиш за истината
10.06.2011 11:11
mikino написа:
dorichela написа:
Истината трудно може да я научим по масовите медии :) Скрита е другаде!

Ами целта е да започнем да търсим, а не приемаме всичко, което ни се предлага на тепсия :)

:)))))))))))))))))000
цитирай
28. mikino - Истината трудно може да я научим по ...
10.06.2011 11:56
lisichka написа:
mikino написа:
dorichela написа:
Истината трудно може да я научим по масовите медии :) Скрита е другаде!

Ами целта е да започнем да търсим, а не приемаме всичко, което ни се предлага на тепсия :)

:)))))))))))))))))000
Да що? Нещо против?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 261346
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930