Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2011 14:21 - Истината или лъжата?
Автор: hamstera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5109 Коментари: 23 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обещах и веднага отговарям на:
panazea.blog.bg/drugi/2011/05/30/sredstva-za-masova-dezinformaciia.756194#last_comment

Ето ти едно кратичко текстче, в рамките на няколко реда, по въпроса за медиите:
hamstera.blog.bg/zabavlenie/2011/04/06/za-maipuliraneto-i-predatelstvoto.723740

Като го прочетеш, искам да ми отговориш съвсем ясно:
В чия полза са тия лъжи и тия манипулации?
Аз само ще ти подскажа...
Неудобни са хората, които казват истината и това е така от много време и не само у нас. Вижте какво стана с УикиЛийкс. НО има едно огромно НО!
Да се правиш на луд, да траеш, когато фактите са толкова очевАдни е просто абсурд!
Ще заприличаш на Бате Бойко, със сигурност!

Защо ни е истината?
На доста хора е удобно, хем да знаят истината, хем да не искат да вярват. Рано или късно обаче, тази истина излиза. Не можеш да скриеш нещо, което е факт и ако не ти, то други хора, по-смели ще го разкрият.
Истината е вредна, за самият момент, НО след време... Аз съм в хиляди проценти убеден, че скриването й ще довете до много големи щети! Не само за човека, който я е скрил, а и за околните.
Истината, след време минава в историята, но от историята се учим. Ако сме оставили лъжливи факти, от лъжата ли ще се учим?

Неудобният
Неудобният в днешно време /и не само в днешно/ е този, който казва истината. Определено, той бива отхвърлен, НО той самия е с чиста съвест, защото е казал истината! Ако страда сега, заради това, че е отворил очите на хората, то след време няма да е така. Ако сте чели Библията ще видите, че съм прав!
Колко са хулили Иисуса? Колко са го считали за измамник? За колко, той е бил неудобен? А сега...? Дали има и капчица лъжа в думите Му???
Тези, които не се страхуват да кажат истината, аз лично ги уважавам! Защото те рискуват! Нима това момиче не рискува, като не скри лицето и името си и каза истината mikino.blog.bg/novini/2011/05/04/gledaite.740982
Не я хваля защото съм я виждал веднъж, а защото ТАКА СЕ ПРАВИ! Трябваше ли да се скире? Трябваше ли да замълчи?
Лъжата
Да скриеш истината си е чиста лъжа. Да излъжеш в някой момент, понякога е много привлекателно. Лошото е, че тази наглед удобна лъжа, може да ти изиграе много кофти номер. Тогава, когато бъдеш разкрит! Не само, че ще загубиш много свои хора, а и ти самия ще се чувстваш гадно...
Въпрос към Панацея: По-добре ли щеше да се почувства синът ти, ако беше написал красиви слова, ако бе хвалил манипулаторите?

И изобщо, питам: Трябва ли да мълчим, когато една истина е от значение за всички??? Разберете господа и дами, че нищо няма да спечелим ако продължаваме да отминаваме истината! Колкото повече хора знаят истината, толкова по трудно ще ги лъжат! Колкото по-дълго време продължаваме да живеем в лъжа, толкова по-лошо бъдеще ни чака!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Хамстерче ,
30.05.2011 14:32
Колко пъти съм си прехапвала езика , за да не кажа истината !
Радвам се , че си откровен. Радвам се , че Микинчето е откровена .
Това ще ви донесе само главоболия , деца !
Виж какво става по света!
Защо младите в Испания се бунтуват? Защо младите в Италия се бунтуват?
И какво постигат?
http://zelas.blog.bg/politika/2011/05/30/evropeiski-fashizym-prodyljenie.756013
http://virtu.blog.bg/muzika/2011/05/28/evviva-l-italia.755132
Знаеш ли , че при такива боеве и ритници , на момчетата остават белези за цял живот , а понякога момичетата не оцеляват?
Звучи много героично , но според мене е трагично !
Защото онези , манипулаторите са се окопали , а пращат полицията срещу децата.
цитирай
2. mikino - БРАТЛЕ, НЯМАШ ПРЕДСТАВА КОЛКО СИ ...
30.05.2011 15:06
БРАТЛЕ, НЯМАШ ПРЕДСТАВА КОЛКО СИ ПРАВ!
Не мога да кажа нищо по-различно от това, което чета тук!
цитирай
3. yotovava - Предпочитам истината,
30.05.2011 15:08
така поне сънят ми си е мой.

Валя
цитирай
4. mikino - Колко пъти съм си прехапвала езика, ...
30.05.2011 15:09
panazea написа:
Колко пъти съм си прехапвала езика , за да не кажа истината !
Радвам се , че си откровен. Радвам се , че Микинчето е откровена .
Това ще ви донесе само главоболия , деца !
Виж какво става по света!
Защо младите в Испания се бунтуват? Защо младите в Италия се бунтуват?
И какво постигат?
http://zelas.blog.bg/politika/2011/05/30/evropeiski-fashizym-prodyljenie.756013
http://virtu.blog.bg/muzika/2011/05/28/evviva-l-italia.755132
Знаеш ли , че при такива боеве и ритници , на момчетата остават белези за цял живот , а понякога момичетата не оцеляват?
Звучи много героично , но според мене е трагично !
Защото онези , манипулаторите са се окопали , а пращат полицията срещу децата.

Изводът е, че тези, които казват истината трябва да са повече!
Пращат полиция, защото мислят, че така ще се защитят. Не е въпроса само в това, да излезеш на улицата. В днешно време информацията може да бъде много силно оръжие: както си седиш пред компа можеш да водиш война!
Аз лично, покрепям такива протести, които са открити и истниски!
цитирай
5. hamstera - Колко пъти съм си прехапвала езика, ...
30.05.2011 15:10
panazea написа:
Колко пъти съм си прехапвала езика , за да не кажа истината !
Радвам се , че си откровен. Радвам се , че Микинчето е откровена .
Това ще ви донесе само главоболия , деца !
Виж какво става по света!
Защо младите в Испания се бунтуват? Защо младите в Италия се бунтуват?
И какво постигат?
http://zelas.blog.bg/politika/2011/05/30/evropeiski-fashizym-prodyljenie.756013
http://virtu.blog.bg/muzika/2011/05/28/evviva-l-italia.755132
Знаеш ли , че при такива боеве и ритници , на момчетата остават белези за цял живот , а понякога момичетата не оцеляват?
Звучи много героично , но според мене е трагично !
Защото онези , манипулаторите са се окопали , а пращат полицията срещу децата.

Виж приятелко, много хора са загинали заради истаната и много ще гинат! Но има защо, повярвай ми! Иисуса също бе разпнат заради истината, но спаси Света!
цитирай
6. hamstera - №4 Микин!
30.05.2011 15:13
Аз също съм готов да се жертвам - нека ме бият, нека са гадни! Това няма да е за дълго! Относно силата на информацията - ДА! Категорично съм съгласен! С два реда и един подпис, можеш да затриеш и най-големия! Номерът е обаче, да се престрашиш да го направиш. Малко са тия, които биха си сложили въжето на врата за да разобличат лъжеца. Иска ми се да са повече!
цитирай
7. mikino - Когато тия, които са готови на же...
30.05.2011 15:17
Когато тия, които са готови на жертва станат повече, тогава всички ще разберат, кой е страхливецът всъщност. Трябва да ти кажа, че работя на такова място - пълно със страхливци, с много нечестни пари по сметките. Знаеш ли какво треперене пада, само при малко изтичане на инфо? Хак им е! Пожелавам им го от все сърце - нека бъдат разобличени, някой ден!
цитирай
8. hamstera - Когато тия, които са готови на же...
30.05.2011 15:19
mikino написа:
Когато тия, които са готови на жертва станат повече, тогава всички ще разберат, кой е страхливецът всъщност. Трябва да ти кажа, че работя на такова място - пълно със страхливци, с много нечестни пари по сметките. Знаеш ли какво треперене пада, само при малко изтичане на инфо? Хак им е! Пожелавам им го от все сърце - нека бъдат разобличени, някой ден!

Много ми е ясно какви са хората при тебе. Те са от тия, които обичат и платените статии по медиите. Убеден съм, че все някога ще си получат заслуженото. Ако не ГОСПОД ДА ГИ СЪДИ!
цитирай
9. mikino - hamstera
30.05.2011 15:29
Проблемът е, че имат много защитници на всиоко ниво - навсякъде: полиция, медии, правителство и т.н. Толкова са се подплатили, че ако случайно някой реши да ги издъни, може и да не се събуди на следващият ден.
цитирай
10. hamstera - Проблемът е, че имат много защит...
30.05.2011 15:39
mikino написа:
Проблемът е, че имат много защитници на всиоко ниво - навсякъде: полиция, медии, правителство и т.н. Толкова са се подплатили, че ако случайно някой реши да ги издъни, може и да не се събуди на следващият ден.

Търпение! И най-силните падат от високо!
цитирай
11. valsodar - Прав си и точно по тази причина е м...
30.05.2011 15:46
Прав си и точно по тази причина е много важен начинът и на поднасяне.
По-умните и мъдри хора в древността не случайно са говорили иносказателно и с притчи, независимо към чия култура ще погледнеш - към тази на Изтока с неговите дзен коани или към тази на Запада с притчите на Христос.
Така, всеки един който е имал възприемчивост към Истината е можел да я чуе, а за останалите тя е била безобиден брътвеж, който не застрашавал живота на авторът му.
Сега, днес, във времето на мигновен информационен обмен, всеки иска да каже истината, но проблемът не е в това, че не му разрешават да я каже, а в това, че повечето не знаят какво всъщност искат да кажат :)))
цитирай
12. hamstera - № 11
30.05.2011 15:58
Дам, проблемът е не само в това, че има много истини за казване, малко хора, които искат да го направят, а още по-малко са тези, които знаят как.
Сега не е трудно, имайки Интернет. На медии не разчитам, щото те са толкова подкупни, че бая прички ще ти трябват хахахах Васа Ганчева работи евтино.
цитирай
13. panazea - Да , а проблемът е в това ,
30.05.2011 16:03
че могат и да те изтрият !
Не познавате ли такива случаи?
Я си помислете !
цитирай
14. hamstera - че могат и да те изтрият ! Не поз...
30.05.2011 16:18
panazea написа:
че могат и да те изтрият !
Не познавате ли такива случаи?
Я си помислете !

Доста са и тия случаи, но пак ще кажа - за истината са загинали много хора, но техните имена ще се помнят, защото е имало смисъл.
цитирай
15. mikino - че могат и да те изтрият ! Не поз...
30.05.2011 16:26
panazea написа:
че могат и да те изтрият !
Не познавате ли такива случаи?
Я си помислете !

Никой не е застрахован, че когато каже истината няма да пострада. Аз обаче, не смятам да бъда от тези, които ще се скрият или ще замълчат, само защото ще ми се случи нещо, а ако не ми се случи? Ако се намерят и други като мен? Защо да мълча? Бих определила такива хора като страхливци. Дори да пострадаш, не е ли по-добре да се жертваш, за да останеш само ти жертвата, а не чрез мълчанието да има още хиляди жертви?
цитирай
16. panazea - Дубрие де ,
30.05.2011 16:43
Дубрие де !
цитирай
17. valsodar - Панацея, да разбирам ли от казаното ...
30.05.2011 16:47
Панацея, да разбирам ли от казаното от теб по-горе, че изтриването от теб на последната ми реплика в блога ти, означава само едно - че съм казал Истината за Пишкова и на теб самата?

Не смяташ ли, че това е белег на слабост, а не на сила, да триеш реплики на които не можеш да им противопоставиш смислени аргументи.
И за какво търсене на истина изобщо може да става въпрос, след като те е страх да чуеш тези, които имат да ти кажат нещо различно от Цун и Гуш?

цитирай
18. panazea - Ха ха ,
30.05.2011 16:55
Първо се научи да спориш , а не само да се заяждаш !
А пък аз си въобразявах , че искаш подробности .
Обращението , което използаш към една блогерка е НЕдопустимо според моите разбирания и такива коментари ще трия.
Какво си мислиш ТИ , дреме ми !
цитирай
19. valsodar - Както виждам, не можеш да водиш р...
30.05.2011 16:57
Както виждам, не можеш да водиш разумно и безпристрастно спор, с човек имащ различна от твоята гледна точка.
Имах по-добро мнение, но... какво пък - ще си го ревизирам в случая за теб.
Знаеш ли, мога да ти кажа още много неща, но се питам защо да го правя, след като чуваш само собственият си глас? Няма смисъл.
Оставям те с вярата ти в собствената си непогрешимост и в това, колко широко скроена личност си :)))
цитирай
20. panazea - И аз имах високо мнение за теб!
30.05.2011 17:08
Но ти започна с дребни заяждания. И почвам да се чудя ум ли не ти достига или просто го правиш от любов към спорта.
Защото идеята не беше , че моят син е десидент или герой.
Идеята беше , че не може да се изразява ясно позиция , без да се понесат санкции за това. Ти сякаш си паднал от небето и не разбра за какво говоря.
Понеже не намерих общ език с теб и ти изкривяваше моите мисли , смятам да спра да тук и всеки да ви върви поживо -поздраво.
кой каквото разбрал - разбрал.
цитирай
21. valsodar - Може да се изразява ясно позиция...
30.05.2011 17:18
Може да се изразява ясно позиция!
Може, но не могат да го правят страхливците, тези които се чудят каква ли санкция ще им бъде наложена за това.

Не съм спирал да бъда свободен в изразът си.
Какво от това, че някакви глупаци в тоя сайт са наложили пълна забрана над достъпа до блогът ми? Това, може ли да ме спре да бъда себе си?
Може да спре страхливците в сайта ореваващи до небето от всяка една репресивна мярка на лекетата модератори тук. Нима има модератор на света, който да може да модерира моите мисли, моите чувства, моят светоглед?
Едва ли ще се роди нявга тиранът, който да ме накара да бъда безличен мишок.

ПП Не аз съм изкривявал мислите ти, просто ти не чуваше това, което очакваше да чуеш от аудиторията си в блога ти. Очакваше пълна безпрекословна подкрепа на думите ти, без никой да подложи казаното под съмнение, в търсене на истината за случилото се. Аз потърсих истината, а намерих гневът ти.
За мен това е достатъчно, за да си преценя доколко са достоверни събитията.
цитирай
22. анонимен - Интересно, точно в блога на Панацея ...
30.05.2011 20:15
Интересно, точно в блога на Панацея съм направил коментар, който в синтезиран вид казва същото, което и настоящия ти постинг.
цитирай
23. hamstera - Интересно, точно в блога на Панацея ...
31.05.2011 09:36
kushel написа:
Интересно, точно в блога на Панацея съм направил коментар, който в синтезиран вид казва същото, което и настоящия ти постинг.

Ми не знам... Не съм копирал никого, аз половината коменти, даже не съм ги и чел там. Просто исказах мнение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 261350
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930