Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2011 15:05 - Шменти - капели :)
Автор: hamstera Категория: Забавление   
Прочетен: 5591 Коментари: 5 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ХА Здравейте на всички българи, блогъри и т.н.!

Днес ми е едно такова весело...
Уредих си работите! Стегнал съм си багажа и чакам 30 - ти.
Жената е в истерия, че ще пътува 10 часа... Не си обяснявам тази истерия, но я оставих да си се занимава и да си отглежда нервите и реших да гледам филм. Нещо за душата.

Похвалиха ми този: "Операция - Шменти Капели" . Май не сбърках! Страшен смях Ви казвам! Няма по-действителна трагикомедия от тоя филм! Препоръчвам го на всеки!!!

Изгледах го с кеф. Сипах си биричка и се замислих... Ми то у нас всичко е шменти - капели!!! Почнете от предизборните обещания, минете през настоящото правителство, след това се върнете 22 години назад във времето и помислете, дали наистина не е шменти - капели цялата ни работа?

Преди време ми беше тъжно... Свидно ми беше защото не заслужаваме тая съдба, да живеем в Шменти - капели... Единственото истинско ни са природните красоти! Всичко останало си е чисто шменти... Капелите не знам даже дали са подходящи и дали изобщо ги има, щото капелите струват пари. Сега обаче, седя си и вече ем ми е смешно, ем ми е тъжно... Да се смея със сълзи или да плача, смеейки се, както правят бебетата?

Не знам след 30-ти кога ще се завърна тук, но силно се надявам да не заваря отново Шменти... Без капелите, щото ще са ги окрали. ХА дано да заваря нещо по-добро, защото се нагледах на други държави, били много по-зле от нас, как дръпват икономиките си за кратко време и постигат резултати, които релално може да постигне и България.

Та така, относно шменти - камелите.
ХА да Ви е приятна и спокойна вечерта и весел уикенда!

Ваш:
Мишо Плъшев - ХАмстера



Гласувай:
13



1. mikino - :))))))))))
14.10.2011 15:19
Бях на премиерата, наистина филма е много действителен!
Смехът е гарантиран! Колкото до твоите мисли - надявам се да се променят нещата!
цитирай
2. starwoman - :)
14.10.2011 15:34
И аз чух добри отзиви, но още не съм го гледала. Явно ще трябва да побързам.
цитирай
3. hamstera - И аз чух добри отзиви, но още не съм го ...
14.10.2011 15:46
starwoman написа:
И аз чух добри отзиви, но още не съм го гледала. Явно ще трябва да побързам.

Дам, няма да сбъркаш! Дочух от същия, който ми го препоръча, че било някаква партийна поръчка, но това няма значение - показват действителността у нас.
цитирай
4. dolsineq - Късмет!
14.10.2011 19:19
Късмет!
цитирай
5. despinida - И да внимаваш с кимчито,
15.10.2011 13:57
не ми вдъхва никакво доверие...нито на външен вид, нито на миризма...:)))

А шменти-то, непременно ще изгледам, като се видя със свободно време.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 261280
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930