Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2011 13:22 - ЖЕГА МИ Е, КЪДЕ МИ Е БИРАТААА???
Автор: hamstera Категория: Забавление   
Прочетен: 6148 Коментари: 15 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ох да ви споделя...
Жената отиде на пазар и още я няма...
Поръчах й да ми вземе бира, че на тия градуси ще пукардисам и от два часа никаква я няма...
ЕЙЙЙ ПРЕСЪХНА МИ БУРЕТО, ОБЕЗБИРИХ СЕ И ВЕЧЕ ГЛЕДАМ ЛОШО!!!
ИСКАМ СИ БИРАТА!!!
Гледам, че колегите вече действат...

image
image

На някой им свърши...
image

Някои, прилагат различни методи за сдобиване със златната течност...
image

И враговете ми намазаха, аз още не съм...
image

image

image

Кажете ми да плача или да се смея...

image

АКО ДО 5 МИНУТИ, ЖЕНАТА НЕ ДОЙДЕ С БИРАТА И НЯМА ВРЪЗКА С МОЯ НОМЕР, ТЪРСЕТЕ МЕ В ХЛАДИЛНИКА, ЩЕ БЪДА НА СЯНКА И ЩЕ СИ ПАЗЯ МЕЗЕТО!

image

ХАЙДЕ ДА ВИ Е ПРОХЛАДЕН ДЕНЯ!
ОТ ХАМСТЕРА









Гласувай:
15



1. mikino - ААААХИХИХИХАХАХА!
20.07.2011 13:27
А НЕ, УМРЯХ ОТ СМЯХ, НЕ ОТ ЖЕГА!
Кака Марийка ти търси по-студена бира, не й се сърди!
цитирай
2. hamstera - Да бе да, ти вярваш ли си, зплеснала ...
20.07.2011 13:34
Да бе да, ти вярваш ли си, заплеснала се е я по магазини, я подбира домати по два часа... Ама на мене за кфо са ми домати А кАжи ми? Бирата ми върви само с цаца!
цитирай
3. ckarlet - Бирата ще дойде:))) Навярно се е ...
20.07.2011 14:00
Бирата ще дойде:))) Навярно се е спряла да си побъбри с приятелка на хладина.
С голямо чувство за хумор си:))
Поздрави!
цитирай
4. hamstera - На един мъж много му се пиело, но ...
20.07.2011 14:05
nikstan написа:
На един мъж много му се пиело, но жена му не му давала. Един ден той рекъл на жена си:
- Жено, отивам за охлюви.
Минали ден, два, три - мъжът още го нямало и жената притеснена ще звъни в полицията. В същото време на вратата се позвънява, а отсреща мъжа й пиян, тика три охлюва и вика:
- Хаааайде, прибрахме се!

ХАХАХХА! Старо, но златно вицченце... Жената я открих къде е, сега ще трябва да я накарам да престане да яде сладолед и да ми донесе тфа, за което съм я пратил, ЩОТО НЯМА САМО ТЯ ДА СЕ РАЗХЛАЖДА!!!
цитирай
5. hamstera - Бирата ще дойде:))) Навярно се е ...
20.07.2011 14:07
ckarlet написа:
Бирата ще дойде:))) Навярно се е спряла да си побъбри с приятелка на хладина.
С голямо чувство за хумор си:))
Поздрави!

Амам бива ли такива работи бе? Начи, тя си седнала на кафенце, близка си сладоледче на климатик, а аз прегръщам вентилатора и постепенно се обебирявам все повече!!! Аааа! Не може така, шкембето ще отслабне и после кой ще носи мазилката за ремонта, А?
цитирай
6. mikino - :))))
20.07.2011 14:12
Хамо, на вълка му е дебел врата, защото сам си върши работата, ако беше отишла само за домати, а ти си беше взел бирата, нямаше да страдаш толкоз... ХАХАХА! Ей за това с моя хитрец сме се разбрали - разделение на труда!
цитирай
7. hamstera - Хамо, на вълка му е дебел врата, з...
20.07.2011 14:19
mikino написа:
Хамо, на вълка му е дебел врата, защото сам си върши работата, ако беше отишла само за домати, а ти си беше взел бирата, нямаше да страдаш толкоз... ХАХАХА! Ей за това с моя хитрец сме се разбрали - разделение на труда!

Не е честно! Аз на нея й купувам шампоанчета, дезодорантчета и разни глупотевини, а тя...
цитирай
8. mikino - Хамо, на вълка му е дебел врата, з...
20.07.2011 14:25
hamstera написа:
mikino написа:
Хамо, на вълка му е дебел врата, защото сам си върши работата, ако беше отишла само за домати, а ти си беше взел бирата, нямаше да страдаш толкоз... ХАХАХА! Ей за това с моя хитрец сме се разбрали - разделение на труда!

Не е честно! Аз на нея й купувам шампоанчета, дезодорантчета и разни глупотевини, а тя...

Хайде да не ти напомням кой идва чак до София, за да ти прибере колата? Щото ти беше мнооого зает, знам ги аз тия работи хахаххахаха!
цитирай
9. hamstera - Само да ви кажа, че си получих така ...
20.07.2011 15:34
Само да ви кажа, че си получих така мечтаната бира - БОНУС ЦАЦА!!! АУУУУУШ НЕМА ТАКЪВ КЕФ ВИ КАЗВАМ!
цитирай
10. hamstera - Хамо, на вълка му е дебел врата, з...
20.07.2011 15:35
mikino написа:
hamstera написа:
mikino написа:
Хамо, на вълка му е дебел врата, защото сам си върши работата, ако беше отишла само за домати, а ти си беше взел бирата, нямаше да страдаш толкоз... ХАХАХА! Ей за това с моя хитрец сме се разбрали - разделение на труда!

Не е честно! Аз на нея й купувам шампоанчета, дезодорантчета и разни глупотевини, а тя...

Хайде да не ти напомням кой идва чак до София, за да ти прибере колата? Щото ти беше мнооого зает, знам ги аз тия работи хахаххахаха!

АААа, ама аз наистина имах работа, а пък жената нямаше да има бански, ако не си бях довършил...
цитирай
11. mikino - Хахаххаа, айде сега оправдания хихихих :)
20.07.2011 15:40
Поздрави на Марийка, тя много добре знае за какво жадува душицата ти! Пази си я - страшна мацка е!
цитирай
12. анонимен - pipinana
20.07.2011 17:27
А наздраве и от синия папагал ...ха ха -майтап бе ...чекай че съм се разкрачил от напиване и залитам докато се добера до копчетата....малиииииии....
цитирай
13. анонимен - Mikino, ще те праскам в топлото.
21.07.2011 10:22
Mikino, ще те праскам в топлото.
цитирай
14. asthfghl - ...
21.07.2011 12:59
Ехххх... Какво ли не бих дал сега за йеднъ биришшшкъ. Ама съм на рау'та... :/
цитирай
15. kaktuscho - Подай една и насам ;)
22.07.2011 15:59
Подай една и насам ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 260559
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031