Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2011 11:55 - Трагикомедията на 2011-та!
Автор: hamstera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3565 Коментари: 10 Гласове:
12

Последна промяна: 24.10.2011 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ХА да Ви е успешна на всичси седмицата от Хамстера!
Почвам да пиша и свършвам точно след няколко изречения...
Остават ми броени дни, преди да се разделя с прекрасната ми Родина и реших да дам нещо от себе си - моят свещен и единствен гласец.
Имам си предпочитания, които естествено няма да ги споделя, но бях длъжен като свободен гражданин да се поразходя до изборната секция, въпреки съмненията ми, че този вот е купен с много пари.
От известно време съм разбрал, че смисъл от тия разходки няма, но все пак... Естественият развой на събитията и този път потвърди, че НАИСТИНА СМИСЪЛ НЯМА!
Като започнете от бъркотията при самото гласуване, опашките и некомпетентните хора, седящи зад чиновете и стигнете до незаконното удължаване на изборния ден с цял час, става ясно, че управниците ни са едни некадърници!!!
Не може жена ми да живее от 5 години във Велико Търново, постоянният й адрес от 3 години също е Търново по лична карта, да присъства в изборните списъци, а комисията да се чуди дали тя може да гласува!!! Представете си след час чакане и мотане как се почувства моята Марийка и дали изобщо искаше да гласува!!!!
След туй, сядаме в къщи, пускаме телевизора и след 19ч. чакаме да видим, кой ще е следващият кмет на болярския град... Избоният ден незаконно е продължен - ЧЕСТИТО! Колко трябва да си безпардонен, за да нарушиш конституцията???
Накрая, след обявяването на прословутите резултати от екзитпол-а разбираме, че на балотажа ще се борят две кратуни - Даниел Панов и Николй Илчев - ФАНИ ЕДИНИЯ УДАРИ ДРУГИЯ!!! Извинете за израза и умишлено нескопосания правопис на тази фраза, но това заслужават!
Същата картинка се очертава на територията на цялта страна!!! Втрещен съм от овчедушието на всички, гласували за ГЕРБ и БСП!!!
ХОРА НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ, ЧЕ ТЕЗИ ХОРА НЯМАТ КОМПЕТЕНЦИИТЕ ДА УПРАВЛЯВАТ ДЪРЖАВА???
Ако пък случйно, не сте гласували нито за червенушките, нито за кратуните от ГЕРБ, или изобщо не сте гласували, не Ви ли се струва, че в тия избори има нещо много гнило? Сопред мен лично, целия спектакъл е една трагикомедия, която мирише яко на пари!!!
ЗА МЕН ТЕЗИ ИЗБОРИ СА ПОРЕДНАТА МАНИПУЛАЦИЯ С АДРЕС ДС!!!
Ако някой има мнение, моля да ме обори! Готов съм да споря!!!
Искрено Ваш:
Мишо Плъшев - ХАмстера!



Гласувай:
12



Предишен постинг

1. mikino - Здрасти Хам!
24.10.2011 11:59
За съжаление, аз оставам със същите впечатления... И съм 100%, че няма да разкрият нито едно нарушение!!! Хората продължават да спят... Докато спят, България ще остане история!
цитирай
2. hamstera - За съжаление, аз оставам със същите ...
24.10.2011 12:01
mikino написа:
За съжаление, аз оставам със същите впечатления... И съм 100%, че няма да разкрият нито едно нарушение!!! Хората продължават да спят... Докато спят, България ще остане история!

Здрасти Мишоче, да... Много умувах дали изобщо да ходя, но сега вече със сигурност ще ме откажат!!! Нарекох го трагикомедия, защото ем е трагично овчедушието и краха в който се намираме, ем е комедийка, защото всички знаят края й, а същевременно се пънат да приказват!
цитирай
3. анонимен - Mikino пак го налапа на плъха.
24.10.2011 12:10
Mikino пак го налапа на плъха.
цитирай
4. mikino - Mikino пак го налапа на плъха. Тебе ...
24.10.2011 12:51
анонимен написа:
Mikino пак го налапа на плъха.

Тебе нЕкой питА ли те???
цитирай
5. hamstera - Агенция "ХИКАРИ" - Япония:
24.10.2011 12:55
На първо място с 44,57% е Светльо Витков

Втори е Волен Сидеров с 18,32%

Трети Плевнелиев с 16,88%

Четвърти е Калфин с 11,37%

и пета е Кунева с 7,23%

останалите около 1,5% се разпределят между останалите кандидати.
........
НЕЩО МАЙ ... А?


цитирай
6. mikino - На първо място с 44, 57% е Светльо ...
24.10.2011 12:58
hamstera написа:
На първо място с 44,57% е Светльо Витков

Втори е Волен Сидеров с 18,32%

Трети Плевнелиев с 16,88%

Четвърти е Калфин с 11,37%

и пета е Кунева с 7,23%

останалите около 1,5% се разпределят между останалите кандидати.
........
НЕЩО МАЙ ... А?


Ще ме накарш вЕрно да ги търся ХАХАХАХАХА!
цитирай
7. hamstera - Mikino пак го налапа на плъха. Тебе ...
24.10.2011 13:04
mikino написа:
анонимен написа:
Mikino пак го налапа на плъха.

Тебе нЕкой питА ли те???

Не съм го канил, ама щом иска да каже...
цитирай
8. mikino - ХАМ?
24.10.2011 15:12
От какъв зор, постинга ти е в категория спорт??? ХАХАХАХХААА!!!!
цитирай
9. hamstera - От какъв зор, постинга ти е в кате...
24.10.2011 15:50
mikino написа:
От какъв зор, постинга ти е в категория спорт??? ХАХАХАХХААА!!!!

Оправих, ма де да знам... Има извънземни...
цитирай
10. анонимен - Аз съм западногерманец.
01.11.2011 17:00
Аз съм западногерманец.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 261273
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930