Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2011 09:51 - Това е гражданска позиция!!!
Автор: hamstera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3564 Коментари: 7 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Здравейте приятелчета и неприятелчета от недоспалия ХАмстер!

Недоспал съм, но бързам да споделя с всички нещо, което ТРЯБВА ДА СЕ ВИДИ и да се похвали! Не съм от хората, които обичат да правят четки, но за мен това заслужава внимание.

Един човек от народа, който трудно се примирява с нерендостите, липсата на морал и изкривяването на фактите...

Едно момиче, което ако се беше родило мъж, сигурно щеше да е още по-борбен и по-яростен в защита на обикновените хорица - тези като нас.
Това е Човекът с главно "Ч"
mikino.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/09/27/do-vsichki-bylgari-vajno.826605#last_comment

Това е момичето, което успя да се опази от остри реплики, от провокативно поведение и можа да сдържи думите си.

В момента тече предизборна кампания и е много важно кой какво ще каже в националния ефир! Дори и обикновения човечец трябва да успее да лавира и да внимава какво говори и къде.

Това момиче успя! Успя да покаже на всички, че на протестите не ходят само футболни фенове, вандали, радикаристи и всякакви боклуци!
Успя да докаже, че протеста не е етнически и никой не реве срещу онези роми, които спазват закона, плащат си сметките и данъците и живеят наистина като български граждани.

Постара се да сдържи емоцийте си, въпреки провокативното поведение на особата с тъмните очила, която приличаше на развалена плоча, повтаряйки че българите мразят ромите. Ако бях аз там, нямаше да се сдържа - ЧЕСТНО!

Дано повече от вас гледат това предаване и осъзнаят, кой всъщност възпитава у децата си нетърпимост!

Аз си имам мнение и няма да го скрия - по всичко пролича, че самите роми внасят смут и преиграват! Това, е същата с тъмните очила - "журналистка" се е интегрирала, не означава, че останалите го правят! И би й казал:
НЕ ВИ ЛИ Е СРАМ? РАБОТИТЕ ЗА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ - ГЛЕДАЛ СЪМ ВИ! КАК МОЖАХТЕ ДА СЕ ДЪРЖИТЕ ПО ТОЗИ СМЕШЕН НАЧИН? ВИЕ САМА СЪЗНАВАТЕ, ЧЕ ВИ ГЛЕДАТ МНОГО ХОРА И СИ ПОЗВОЛИХТЕ ТОВА ПОВЕДЕНИЕ!
УЖАСЕН СЪМ!

А сега ви оставям да се наслаждавате на дискусията!
Приятно гледане:
bnt.bg/bg/productions/74/edition/16802/referendum_27_septemvri_2011_kato_kriminalen_ili_kato_etnicheski_vyznikna_protestyt_v_katunica

Злобни и заядливи коментари няма да търпя и го казвам съвсем отговорно - ще бъдат трити!

Дълго се опитвах да убедя мишлето да качи линка в блога си, но тя отказа. Аз обаче, съм много гаден и тази скромност не я одобрявам. Сметнах за необходимо качването на линка в блога - това трябва да се види от повече хора и ТЯ няма от какво да се страхува защото ТЯ се справи чудесно!

ВЕСЕЛ И СЛЪЧЕВ ДЕН!



Гласувай:
11



1. neprosvet - Еййй, Хамстерче, благодаря ти, че ми разясни, кое е нашето девойче!
28.09.2011 11:00
Естествено, че гледах предаването по НТ и останах много доволна от представянето на девойчето. Сега разбрах, че това е нашата mikino, каято много често изказва достойно гражданската си позиция!
Прекалено голяма гордост, демонстрираше образованата ромска дама. Много ми се искаше, някой, поне леко да и сведе главата по-надолу, за да види истинската същност на проблема с нейните събратя!
Поздрави за добрите ми младежи и...умната!:)))
цитирай
2. анонимен - Мишока е наше дете
28.09.2011 11:08
Люта е... :-)))
цитирай
3. mikino - Естествено, че гледах предаването ...
28.09.2011 12:31
neprosvet написа:
Естествено, че гледах предаването по НТ и останах много доволна от представянето на девойчето. Сега разбрах, че това е нашата mikino, каято много често изказва достойно гражданската си позиция!
Прекалено голяма гордост, демонстрираше образованата ромска дама. Много ми се искаше, някой, поне леко да и сведе главата по-надолу, за да види истинската същност на проблема с нейните събратя!
Поздрави за добрите ми младежи и...умната!:)))

Здравей! Да, имаше момент, в който на мен ми се искаш еда я прекъсна или да я парирам по-остро, но се сдържах, тъй като не знам кой с каква нагласа гледа това предаване. Честон казано Хамър е прав, че когато си в национален ефир и те гледа цяла България, а ти си там за да изразиш позицията на хората по улиците в главата ти става буря.
Първо - не знаеш дали няма да бъдеш упрекнат от хората, които перставляваш.
Второ - не знаеш как ще посрещнат думите ти участниците и водещия.
Трето - пазиш и сами я себе си, защото една дума, може да ти изиграе лоша шега и да пострадаш.
Четвърто - мислиш и слушаш внимателно, за да не те подведат и да те вкарат в емоционално нестабилно положение, което ще те обърка и накара да говориш неща, които може да са в ущърб на медята, на хората и на цялото общество.
Темата е много деликатна, особено преди избори. Хората са нащрек и само чакат някой да каже нещо по-остро. Честно казано дори се притесних в началото. Знаех кои са събеседниците ми, но дори да бяха други реших, да бъда умерена. Радвам се, че дискусията протече интелигентно, без да се прекъсваме или хулим едни други. Относно поведението на хората в студиото... Не бих коментирала. Искам вие сами даси направите изводите.
Благодаря на тези, които ме гледаха и подкрепиха!
цитирай
4. mikino - Люта е. . . :-))) Сенсей. . . Какви ...
28.09.2011 12:33
katana написа:
Люта е... :-)))

Сенсей... Какви са тези изрази хахахахахахха!?! Ми виж аз можех, но не пожелах. Исках да покажа на онази жена, която твърдеше, че ромите едва ли не са репресирани, че не съм била на улицата заради целия им етнос, а заради онези, които нарушават правилата и защото ДЪРЖАВАТА НЕ СИ ВЪРШИ РАБОТАТА ОТ 20 ГОДИНИ!
цитирай
5. hamstera - Mik
28.09.2011 14:13
Искам отново да те поздравя! С горният си коментар ти показваш ОТГОВОРНОСТ, която я няма у нито един политик, общественик и т.н. Те не мислят, когато са пред медиите и това им парви лоша услуга - конкурентите им ги скапват, през същата медия, в която са били!
ЕВАЛА! АБЕ ДА ВЗЕМЕМ ДА ТЕ ИЗДИГНЕМ ЗА НАШ ПРЕДСТАВИТЕЛ! МОЖЕШ ДА ГОВОРИШ И НАЙ-ВЕЧЕ МИСЛИШ ПРЕДИ ДА ГОВОРИШ!
цитирай
6. neprosvet - Темата е много деликатна,mikino - особено преди избори. Хората са нащрек и само чакат някой да каже нещо по-остро.
28.09.2011 14:31
Поздравявам те за благоразумието и мъдростта, която излъчваш, а ми се видя толкова крехка и млада!
Поздрави, мила! Радваш ме!:)))
цитирай
7. kosara2008 - !!!аплодисменти!!!това е истината, отговоност е да правиш изявление в ЕФИР,а Милена показа как се прави и как трябва да Е!!!
28.09.2011 14:34
mikino написа:
neprosvet написа:
Естествено, че гледах предаването по НТ и останах много доволна от представянето на девойчето. Сега разбрах, че това е нашата mikino, каято много често изказва достойно гражданската си позиция!
Прекалено голяма гордост, демонстрираше образованата ромска дама. Много ми се искаше, някой, поне леко да и сведе главата по-надолу, за да види истинската същност на проблема с нейните събратя!
Поздрави за добрите ми младежи и...умната!:)))

Здравей! Да, имаше момент, в който на мен ми се искаш еда я прекъсна или да я парирам по-остро, но се сдържах, тъй като не знам кой с каква нагласа гледа това предаване. Честон казано Хамър е прав, че когато си в национален ефир и те гледа цяла България, а ти си там за да изразиш позицията на хората по улиците в главата ти става буря.
Първо - не знаеш дали няма да бъдеш упрекнат от хората, които перставляваш.
Второ - не знаеш как ще посрещнат думите ти участниците и водещия.
Трето - пазиш и сами я себе си, защото една дума, може да ти изиграе лоша шега и да пострадаш.
Четвърто - мислиш и слушаш внимателно, за да не те подведат и да те вкарат в емоционално нестабилно положение, което ще те обърка и накара да говориш неща, които може да са в ущърб на медята, на хората и на цялото общество.
Темата е много деликатна, особено преди избори. Хората са нащрек и само чакат някой да каже нещо по-остро. Честно казано дори се притесних в началото. Знаех кои са събеседниците ми, но дори да бяха други реших, да бъда умерена. Радвам се, че дискусията протече интелигентно, без да се прекъсваме или хулим едни други. Относно поведението на хората в студиото... Не бих коментирала. Искам вие сами даси направите изводите.
Благодаря на тези, които ме гледаха и подкрепиха!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 261321
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930