Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2011 12:23 - КЪМ ВСИЧКИ ИЗЛЪГАНИ, МОЛЯ НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, ПОНЕ ВЕДНЪЖ!
Автор: hamstera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4208 Коментари: 13 Гласове:
16

Последна промяна: 21.07.2011 12:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КОПИРАН ОТ
mikino.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/07/21/izmamite-prodyljavat-s-pylna-sila.787354

Мили приятели,

Горните два линка, са моята шест месечна история, свързана с измамите на един мобилен оператор, който продължава да мами най-брутално!!!

Всички знаем кой е, нали???

Бях убедена, че идилята е приключила с последното ми плащане по лизинга, за апарата, който взех. Накараха ме да го платя на куп и аз се съгласих само и само това да приключи по-бързо!
При последното плащане на дължима фактора попитах служителката, има ли нещо, което дължа...
Отговорът беше категоричен: "Нямате никакви задължения повече!".
Все още съм на договор към тях и имам една дължима фактура за този месец. Отварям сайта им и виждам 5 броя фактури, в секция "Неплатени"?????
Вбесих се и се обадих на оператор, за да поискам конкретно и правно издържано обяснение!
Служителка с меко гласче, ми обясни, че 3 от фактурите са за вече ПРЕКРАТЕН, договор и включват в тях още 3 лизингови вноски!
По нейните думи се оказва, че аз не съм си платила лизинга!!! Останалите две, са за за настоящия ми номер. Когато попитах, защо са две, тя започна да ми казва сроковете, в които са начислени сумите.
Попитах я: "Ако ви накарам да извадите фактурите за срок от една година, колко фактури ще излязат и дали ще се покрият с датите на всяко плащане?". Имат ги в системата!!! Тя замълча...

Ето как се лъжат обикновените хора, клиенти на този оператор!


Дори да си редовен платец, те те карат да им плащаш по няколко пъти, написват самите фактури - номера, които са в група "Безплатни" ги таксуват!!!
Това доказват служебните ми фактури - имам още един номер, към фирма, доста голям корпоративен клиент /имаме над 1000 служители в цялата страна/ на същия оператор!
Като служители на фирмата, ни се полагат безплатни минути, които са доста  - трудно би могъл човек да ги изоговори за един месец...
Два месеца под ред, 90% от служителите /другите 10%, просто не съм ги питала/, имаме удръжки от заплатите - стабилни суми от порядъка от  50 до 100лв.!!!
На малките ни заплатки, това се отразява и се усеща!
Мениджърите, които комуникират с корпоративни клиенти дадоха обещание, че ще върнат парите, защото имало грешка в системата и са отчели безплатните минути, като платени!
До днес все още, в сметката на никой корега не са постъпили пари, нито счетоводството ни е отчитало суми, постъпили от сметки на оператора!

Ето как се лъжат и корпоративни клиенти!

НА МЕН МИ ОМРЪЗНА, А НА ВАС???


ДО КОГА ЩЕ ГИ ТЪРПИМ, ПИТАМ???
ДО КОГА ЩЕ СИ РАЗВЯВАТ БАЙРАЦИТЕ И ЩЕ ЛЪЖАТ КЛИЕНТИТЕ СИ???
ДО КОГА ЩЕ ИМ ГЛЕДАМЕ СКЪПИТЕ РЕКЛАМИ ПО МЕДИИТЕ,
ПЛАТЕНИ С НАШИ ПАРИ???
ДО КОГА ДЪРЖАВАТА ЩЕ МЪЛЧИ И ЩЕ ОСТАВЯ БЕЗ НАКАЗАНИЕ ГОЛЯМ МОБИЛЕН ОПЕРАТОР,  ДА ЛЪЖЕ ХОРАТА, ЧЕ И ДА СЕ РЕКЛАМИРА???
КОЛКО ЧОВЕКА ТРЯБВА ДА ИЗКРЕЩЯТ ЗАЕДНО С ПЪЛЕН ГЛАС,
ЧЕ ТОВА НЕ МОЖЕ ДА ПРОДЪЛЖАВА???
ПРИЗОВАВАМ ВСИЧКИ, НА КОИТО Е ПИСНАЛО ТОВА БЕЗЗАКОНИЕ,
ДА КОМЕНТИРЕТ ТОЗИ ПОСТИНГ!!!
В ТАЗИ ДЪРЖАВА ИМА ЗАКОНИ И ЩЕ ГИ ЦАКАМЕ С ТОПЛА БИРА - КОЛЕКТИВЕН СЪДЕБЕН ИСК, С ПОДПИСИТЕ НА ВСИЧКИ ПОСТРАДАЛИ!!!
АЗ ЛИЧНО ОБЕЩАВАМ, ДА СЕ ЗАЕМА С ТОВА,
АКО НЯКОЙ ИСКА ДА МИ СЪДЕЙСТВА, ЩЕ БЪДА БЛАГОДАРНА!!!
---------------------------
АКО СТЕ ЕДИН ОТ НАС!
1. ПЛАЩАТЕ ПО ДВЕ ФАКТУРИ ВСЕКИ МЕСЕЦ.
2. ЧУДИТЕ СЕ, ЗАЩО СМЕТКИТЕ СА ВИ ТОЛКОВА ГОЛЕМИ.
3. ИСКАТЕ ТОВА ДА СВЪРШИ!
МОЛЯ, НАПРАВЕТЕ ТОЗИ ПОСТИНГ СВОЯ ВЪЛНА!
А ОТ МИКИНО, ЧАКАМ ИНФОРМАЦИЯ КОГА, КЪДЕ И КАК ЩЕ СЕ СЛУЧИ ТОВА!




Гласувай:
16


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikino - Благодаря ти! До довечера ще гледам ...
21.07.2011 12:32
Благодаря ти! До довечера ще гледам да го публикувам и във Фейсбук, както и да намеря начин по каква процедура ще ги съдим, поне три са!
цитирай
2. анонимен - Пишете и мен! Само искам повече инфо ...
21.07.2011 12:50
Пишете и мен! Само искам повече инфо какво трябва да се прави!:)
цитирай
3. mikino - http://nikstan. blog. bg/life...
21.07.2011 13:18
nikstan написа:
http://nikstan.blog.bg/lifestyle/2011/07/12/gavra-mtel-nagradi-pokoinik-loialen-klient-e.781802

Ник, ще се съберем колкото може повече и ще излезем с колекстивен иск! Така ще им е по трудно и по-гадно! Аз ще се постаря да информирам вас и медиите за това!
цитирай
4. mileidi46 - !!!
21.07.2011 13:24
Ne sum si v BG ,no vi podkrepqm!!! Samo taka!!!
Bravo ,mila!!!
цитирай
5. hamstera - Hamster, хубаво ли върти гъзинката ...
21.07.2011 16:50
анонимен написа:
Hamster, хубаво ли върти гъзинката Mikino?

Чшшш, момченцеее, плачеш за нещичко май, а? Само да ти кажа, че знам от къде пишеш и да те посъветвам да не си играшеш с огъня! Това, че айпи-то си е променливо не значи, че не знам кой си!
Ако случайно си от същия оператор, се скрий някъде по-добре!
Айде баста от тука!
цитирай
6. hamstera - Абе, капут безподобен, да ти дам ...
21.07.2011 17:29
анонимен написа:
Абе, капут безподобен, да ти дам направо домашния си адрес искаш ли, че да те видим що за огън си? Оръфляк... В неделя ще ходя до София, ела ми се направи на мъж лично, ако те пусне жена ти.

АХАХАХХАХАА, ама ела бе... Ще намериш на Муро еди какво си хахахахха! Жена ми най-много да ти тури някой друг тиган на главата или тенджера - избери си! ХАХАХАХА!
цитирай
7. hamstera - ААА и забрайх да те светна капутите ...
21.07.2011 17:31
ААА и забрайх да те светна капутите обикновено се използват с други цели, май нещо си объркал понятията ПИчшшш! ХАХАХАХА!
цитирай
8. mikino - ААА и забрайх да те светна капутите ...
21.07.2011 17:38
hamstera написа:
ААА и забрайх да те светна капутите обикновено се използват с други цели, май нещо си объркал понятията ПИчшшш! ХАХАХАХА!

Недей го шашка човека има психически проблем и очевидно, твърде голяма любов към М-тел хахахахах! Пък и има кой да го намери, не се грижи. Само ще си късаш нервите излишно. А това за тигана ми хареса ХАХАХААА!
цитирай
9. mikino - Mikino, кажи си цифрата за цяла в...
21.07.2011 22:15
анонимен написа:
Mikino, кажи си цифрата за цяла вечер.

Пич, аз не го правя за цифри, пък и си имам мъж и не ми трябват загорели маймуни - оди на околовръстното, може и да ти вържат, пък и там ще ти излезе евтинко, в клубовете знам, че са скъпичики!
цитирай
10. hamstera - Mikino, кажи си цифрата за цяла в...
22.07.2011 08:58
анонимен написа:
Mikino, кажи си цифрата за цяла вечер.

ХАЙДЕ КЪШ!
цитирай
11. mt46 - Аз нямам отношения с Хем-Тел,
22.07.2011 11:27
но съм прецакан от Бивол-кон... Чудя се дали да ги съдя... Иде август, а тогава май съдилищата не работят...
цитирай
12. hamstera - 11. hamstera Тоя па. . . кой те ...
22.07.2011 11:32
анонимен написа:
11. hamstera

Тоя па... кой те брои за жив бе?

Май плачеш за нещичко а? Курва ли си търсиш - АЙДЕ НА ОКОЛОВРЪСТНОТО НЕ ТУК!
цитирай
13. hamstera - но съм прецакан от Бивол-кон. . . ...
22.07.2011 11:35
mt46 написа:
но съм прецакан от Бивол-кон... Чудя се дали да ги съдя... Иде август, а тогава май съдилищата не работят...

Има решение! До колкото разбрах в момента тече изготвяне на колективен съдебен иск, в който ще се включим с трите си имена, ЕНГ и подпис за пред съда! Нещата ще са юридически подплътени! Номера е да спрем да плащаме, защото ако плащаме, съдът ще ни тегли една и ще каже "Ми вие си плащате, за какво роптаете тогава?" и ще ни отсвирят. Още малко и ще го бъде!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 261293
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930